Wednesday, January 29, 2014

The Vampire Diaries Season 5



EN

OMG! I can't believe that i was waiting more than a year for this new season of  Vampire Diaries to come on TV. And now the day has come (finally!). Season 5 starts next week thursday on sixx at 8:15 pm (GMT). I am so so so happy. Its  probably my favourite series. And so i have pretty much expections for this new season. More drama, love and action to come. I know I could have watch it on the internet but i'm not that type of person. I'm just waiting for it to come on TV because if i watched it on the net I would have nothing to watch the time it starts on TV. So i decided to wait and now finallyy :)
Happy all the way.
And for the ones who dont know this serie i can tell that its similar to Twilight but its much more and better. There we have Damon (the typical badboy) and Stefan ( the good boy) and both are running for Elena who turned into an vampire now but was an human in past. Aaahh!  Its too much to tell. You just have to watch it now if you dont have yet.

DE

Ich kann es garnicht glauben, das Vampire Diaries endlich wieder im Tv läüft. Ich warte mehr als 1 Jahr sehnsüchtig darauf und nun beginnt die 5. Staffel *Freudenstränen* . Am 6.02. ist es soweit und zwar auf sixx um 20:15 Uhr.  Ich kann sogar sagen das es einer meiner Lieblingsserie ist. Nein .. eigentlich meine Liebste :) Ich bin mit dabei seit Staffel 1 und habe daher auch viele Erwartungen auf die neue Staffel. Mehr Liebe, Drama und Action bitte! Aber das sollte kein Problem sein.
Ich weiß ich hätte mir es auch im Internet anschauen können aber dann wäre die Freude nicht so groß wie sie jetzt ist. Ich fieber immer mit. Denn hätte ich es mir vorher angeschaut wäre es dann doof es nochmal im TV zu verfolgen obwohl ich das Ende schon kenne! Versteht ihr was ich meine?
Aber ich bin einfach so happy!
Für die jenigen, die die Serie nicht kennen fasse ich es einmal kurz. Es ist ähnlich wie Twilight aber nur besser, meiner Meinung nach. Wir haben den typischen "Badboy" Damon und "Good Boy" Stefan, die beide um die ein und die selbe Frau kämpfen, die aber jetzt ein Vampir ist.
Ich glaub wenn ich weitererzähle komme ich nie zum Punkt. Es sind ja nicht umsonst schon 5 Staffeln. Also für die, die es noch nicht kennen, schaut es euch aufjedenfall mal an.

Here some pics of the new season:




For the ones who know this series:
Are you a  Delena ( Damon and Elena) fan or a Stefelena (Stefan and Elena) ?


Feel free to follow and comment as usual ..

x Lori